بنتلی کانتیننتال !!!!!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بنتلی کانتیننتال !!!!!!
نوشته شده در پنج شنبه 13 تير 1392
بازدید : 1118
نویسنده : SINA

  کانتیننتال اصلی ترین محصول بنتلی محصوب میگردید که از سال 1952 تا کنون در مدل های مختلف در حال تولید است . این خودروی اسپرت و سنگین در دو مدل دو در و چهار در تولید میگردد اما اکنون با نسل جدیدی از این خودرو مواجهیم که ظاهر آن به طور کلی عوض شده است .


هنگامی که دکمه استارت را فشار میدهید موتور 12 سیلندر آن روشن میشود و هوا به شدت توسط دو توربو شارجر وارد محفظه 6 لیتری احتراق میشود و پس از احتراق میل لنگ را با قدرت 621 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر به حرکت در می آورد . صفر تا صد این خودرو به مدت 3.9 ثانیه به طول می انجامد یعنی به راحتی میتوانید پدال گاز را لمس کنید و خودرو را در فاصله دوری از ترافیک پشت چراغ بیابید و در عرض 8.9 ثانیه سرعت آن به مرز 160 کیلومتر در ساعت برسد و تا حداکثر سرعت 329 کیلومتر در ساعت میرود و همچنید این خودذو از نظر هندلینگ و تعادل هم بسیار عالی و خوب است . کانتیننتال مذکور هم بسیار سریع و با هنلینگ عالی است و پس از طی چند پیچ لاستیکهای عقب آن به سرعت از بین میروند .

( عکسها در ادامه مطلب )


 


:: موضوعات مرتبط: مطالب , مطالب ماشین , ,
:: برچسب‌ها: ماشین های سوپر اسپرت خارجی , ماشین , اسپرت , لامبرگینی , پورشه , بنتلی , هامر , هیوندا , عکس ماشین , دانلود عکس ماشین , خوابیده , فول اسپرت , بوگاتی , ماشین های اسپرت خفن , گذر موقت , اسپرت ایرانی , مازراتی , پورشه 911 , BMW , 2013 , بنز , استون مارتین , فراری , ماشین های لوکس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: